15 hurtigeeee









15 hurtige om Sandra:




  1. Jeg går på herlufsholm
  2. Jeg elsker min klasse, de kan altid få en op med humøret
  3. Min mor bor i Estland, og min far i Storkøbenhavn
  4. Jeg har ingen helsøskende, men to halv og to adoptiv
  5. Jeg har verdens bedste venner og veninder
  6. Jeg er meget udadvendt
  7. Jeg er 155-158 cm høj
  8. Jeg ville enormt gerne være bare 10 cm højere
  9. Jeg bruger ikke make-up til hverdag
  10. Jeg ser aldrig tv
  11. Jeg ville gerne have længere hår, men mit hår og jeg er ikke enige
  12. Jeg elsker folk, der tør være sig selv og står frem med deres mening - thumps up for dét
  13. Jeg bruger alt for meget tid på facebook
  14. jeg har ikke gået i femte og sjette klasse
  15. Jeg har flyttet mange gange
xxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar