Home, sweet home

Jeg kom hjem til den skønneste overraskelse i går. I lufthavnen stod tre af mine veninder og ventede - det var lige hvad jeg manglende for at ferien blev fuldendt. Resten af aftenen og det meste af natten, brugte jeg sammen med de tre og så søde Jacob og Frederik. I dag har jeg lavet lidt om på mit værelse og været ude og spise med min mor, og ligenu sidder jeg og farver mit cover sort og laver lidt om på noget tøj imens jeg venter på min far og vores gæster henter os, og så skal vi ud og spise - det skal nok blive hyggeligt, og lærerigt, da hun er stylist . Jeg skal nok poste billeder af både coveret, tøjet og mit værelse, når jeg kommer hjem. Indtil da må i overleve med lidt fra Frankrig ;-)
Hvad med jer? hvad har i lavet i jeres ferie?
Xxxx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar