Undskyld igen


Jeg ved hvad i tænker, dårlig blog, og dårlige bloggere. Og det må i meget undskylde. Jeg er virkelig glad for at i stadig vil følge med på bloggen selvom den har stået tomt, i lidt tid nu.

Situationen er den, at jeg ikke lige har haft hverken tid eller lyst til at blogge på det sidste, fordi at der har været en masse personlige problemer. Fra i fredags af, og til i går aftes, har jeg været hjemme hos min veninde Clara, sammen med Sofie. Det var super hyggeligt, og vi lavede de mærkeligste ting. I dag står dagen på lektier, i morgen har jeg fri, men skal være på skolen det meste af dagen, da det drama hold, Sandra og jeg er med på, skal til at have forestilling. Og tirsdag skal jeg være sammen med Frederik og Morten.

Alt kærlighed til jer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar