About me, myself, and I


Jeg vil lige forberede jer på at dette bliver et af de længere indlæg.

I ved jo ikke så meget om mig, og alligevel en hel del. Så jeg syntes at det var på tide at jeg fortæller om mig selv.
Jeg er en pige på 13 år. Jeg har en dejlig familie, med en lillebror, en mor, og en far. Jeg er født, og opvokset i Næstved. Jeg synes at Næstved er en sød, og hyggelig by, men jeg vil så utroligt gerne til København, lige for tiden. Så tænker man ja, men jeg har jo mine venner her, så hvorfor. Men jeg har faktisk en hel del venner i København også, og det er dem jeg har i tankerne, når jeg tænker på København, da de efterhånden betyder rigtig meget, og jeg savner dem helt vildt. Selvfølgelig kunne det da også være fedt, pga. alle shoppings mulighederne. Men lige nu, vil gerne flytte til København, virkelig gerne! Jeg har gået i en folkeskole fra 0. til og med 5. klasse. Da jeg så kom i 6. klasse, startede jeg på Herlufsholm. Det har helt klart været en god beslutning, men jeg vil alligevel sige, at det ikke er noget man bare lige gør. Det er et stort spring, da der er rigtig stor forskel på en folkeskole, og Herlufsholm. Jeg havde på ingen måde forestillet mig, den forskel. Det giver en hel del gode ting, at starte derude, men man skal også være klar på at der vil ske negative ting. Man møder en masse folk med fordomme mod os fra Herlufsholm, og det kan man ikke undgå, når man går i skoleuniform, alle ved jo hvem vi er. Det kan til tider, gøre en rigtigt ked af det, og andre gange må man jo lade være med at lytte til det. Men det skal man virkelig være klar på. Jeg savner min gamle skole, rigtig meget, det er ikke noget jeg skjuler. Det er jo et stort spring, så der vil jo være en masse ting, som man savner. Herlufsholm er en virkelig god skole, virkelig! Men det er også et rigtig hårdt miljø, på mange måde, både fagligt, socialt, og psykisk. Det har givet mig mange oplevelser. Jeg har haft de største grineflip, men også de værste nedture. Så man skal ikke tro, at alt er perfekt, hvis man går på Herlufsholm, for sådan er det slet ikke.
Hvad synes i om dette indlæg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar