It's too late to apologize


Hej alle i søde læsere. 
Jeg er rigtig ked af mit fravær det sidste lange stykke tid. 
Der har været sket en masse ting, på den personlige side. Jeg har været rigtig meget i tvivl om, om jeg skulle fortælle det herinde, eller om jeg skulle holde en pause, eller hvad jeg skulle. Også blev jeg enig med mig selv om, at jeg bare ville holde en uges pause. Men efter den uge, var der stadig mange ting, og udover det, har vi haft sindssygt mange lektier for. 
- jeg ved godt, at i burde have fået en forklaring for længst. Det er jeg ked afffff, sorry.
Til jer, der først er begyndt at følge os efter, så kan i finde et indlæg, hvor jeg fortæller lidt om mig selv HER - er det egentlig noget, i gerne vil vide mere om? Vil i gerne have flere personlige indlæg?

P.t, er jeg i Tyskland, og det har taget mig omkring tre timer at overføre disse fire billeder, så i må bære over med, hvis der ikke er så mange billeder før fredag!

Massere kys og undskyldninger herfra 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar