About my hair





Nu har I spurgt en hel del indtil mit hår, bla. Hvad jeg gør for at pleje det. Så det tænkte jeg, at jeg ville lave et indlæg om.
Jeg vasker ikke mit hår hver dag, nej. Jeg har erfaret, at det ikke lige er det smarteste, i hvert fald ikke for mit hår. Men jeg vasker det sådan ca. hver anden dag. Så når mit hår ikke at blive fedtet, men stadig vel plejet. Jeg bruger ikke nogen særlige produkter, men bare en shampoo, og balsam fra Loreal Paris, da jeg syntes at det fungerer helt fint. Det er ikke altid at jeg bruger balsam, men som regel, gør jeg da. Mit hår vokser forholdsvis hurtigt. Jeg fik klippet det for ca. et halvt år siden, så det kun gik til ca. 2 cm. under skuldrene, og på nuværende tidspunkt, går det til et par cm. under brystet. Jeg bruger en spray (ses på det første billede) når mit hår slår knuder. Det er en balsam på spray. Jeg bruger den lige inden jeg tørrer mit hår, men den kan også bruges når håret er tørt, og bare ikke gider blive redt ud. Og ja, jeg har ødelagt mit hår, fuldstændig, ved at glatte det alt for meget. Jeg fortryder det også nu, men sket er sket.
Hvordan plejer du dit hår?
Kunne i lide dette indlæg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar